Informacja o platformie zakupowej zamawiającego
Wejdź tutaj: www.nieporet.ezamawiajacy.pl
Postępowania powyżej 130 tys. zł
Postępowania o udzielenie zamówinienie publicznego powyżej130 tys. zł prowadzone są za
pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej ,,Platformą", pod adresm:
nieporet.ezamawiajacy.pl.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się dokumentacją postępowania oraz
zadawć pytania do SIWZ bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na
Platformie.
Wykonawca może przystapić do postępowania za pomocą funkcjonalności ,, Przystąp do
postepowania". Opcja ta wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Porzez
wprowadzenie danych użytkowania: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta.
Założenie konta wystarczającego do korzystaniaz Platformy jest bezpłatne.
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie
wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych
Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9.00 do 17.00
pod numerem telefonu: 22-576-87-90
pod adresem e-mail: ezamawiajajacy_zgloszenia@marketplanet.pl
Postępowania poniżej 130 tys. zł
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 tys. zł mogą być prowadzone
są za pośrednictwem Platformy zakupowej, zwanej dalej ,,Platformą" pod adresem:
nieporet.ezamawiajacy.pl
Wykonawcy mogą nadal składać oferty w formie papierowej. Dopuszcza się składanie ofert
poprzez wskazany w postępowaniu adres mailowy zamawiającego lub poprzez ePUAP
zamawiającego.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz
zadawać pytania bez konieczności zakładania konta Wykonawcy i logowania się na
Platformie.
Wykonawca może przystąpić do postępowania za pomocą Platformy zakupowej (opcja ta
wymaga zalogowania się Wykonawcy do Platformy. Poprzez wprowadzenie danych
użytkownika: e-mail oraz hasło, po uprzednim założeniu konta; złożenie konta
wystarczającego do korzystania z Platformy jest bezpłatne).
UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie
wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.
Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych
Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy) w godzinach do 9.00 do 17.00
pod numerem telefonu: 22-576-87-90
pod adresem e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl